nº referencia: 963 || Fecha:20/05/2008
Les alumnes del IES l’Assumpció, Maria Candela i Lluna Martí, guanyadores del 10é premi escolar de literatura en valenciŕ “SAMBORI”.

Diumenge passat día 11 de maig, es va celebrar a la localitat de Guardamar la XVI Trobada d’Escoles Valencianes.

Al llarg del mati, xiquetes i xiquets de tots els nivells educatius, pares,  mares i mestres de més de trenta centres de les localitats veïnes, van gaudir d’activitats lúdiques: tallers de manualitats, de cuina, de balls, de jocs populars,….i també d’actuacions musicals.

Un día magnífic, perquè a més a més el bon oratge ens va acompanyar.

Pots veure imatges en http://www.ieslaasuncion.org/IMAGENES/2007_08/premisambori/index.htm

Quan acabaren els tallers es va fer entrega del 10é premi escolar de literatura en valencià “SAMBORI”.

En el mateix i dins de la categoría de 1er Cicle de ESO varen ser guardonades les alumnes del IES l’Assumpció:

Maria Candela amb l’obra “Fred, ossos, Nadal, i …..” i l’alumna

Lluna Martí amb “Fer o no fer, difícil sol.lució”.

ENHORABONA  a les dues alumnes, de part de tota la Comunitat Educativa del IES!!!

Al mateix acte es van lliurar dos lots de llibres per al centre per la seua participació.