nº referencia: 79 || Fecha:08/03/2006
NOTÍCIES DES DE BENAGÈBER

vui dimecres ens ha amanegut un dia esplèndid. L'alumnat ha realitzat les següents activitats:
piragüisme (amb alguna remulla sense importància inclosa), passarel·la, pont tibetà, tir amb arc i l'eurobungi.
Totes les activitats han transcorregut amb normalitat.  Els menjars tenen bona acollida. Tal vegada siga perquè tenen molta fam?
Per últim volem resaltar que, fins ara, el comportament de l'alumnat és exquisit.
Ana, Antoni i Pere

P.S.: Felicitacions a totes les dones treballadores! (8 de març)

Pere Sánchez Ibáñez

nº referencia: 80 || Fecha:09/03/2006 || Nombre: MAS BONMATÍ, JOSÉ JAIME || PROFESOR

Hola Pere.
Me alegro de que todo vaya bien por ahí.
Aprovecho tu comunicado para inagurar una nueva utilidad en la web.
Ahora los alumnos y profesores podemos responder a los mensajes que los profesores dejamos en la página de inicio.
Simplemente consiste en pulsar RESPONDER, escribir el DNI y escribir la respuesta. Existe la posibilidad de adjuntar archivos.
Podrías comprobar el funcionamiento, contestando a este mensaje y adjuntando alguna fotografía. Me gustaría veros haciendo todo eso que dices.

P.S.: He recibido un correo del Ayuntamiento con las clasificaciones de 2ª fase de Jocs Esportius al 04/03/06.