nº referencia: 457 || Fecha:08/05/2007

Aquest cap de setmana (11, 12 i 13 de maig), quatre alumnes del nostre institut disputen el sector del Campionat d'Espanya d'Handbol Cadet Femení a Elx

Les alumnes del nostre institut Ana Martínez, Alba Guilabert i Natalia Martínez de 4rt d'ESO i Julia Castro de 3r ESO que recientment es proclamaren campiones autonòmiques d'handbol amb el C.H. Elx, disputaran el proper cap de setmana (11, 12, i 13 de maig) la fase de sector del Campionat d'Espanya d'handbol cadet femení al Pavelló Municipal de Carrús de la nostra ciutat.

Anima't i acudix a animar-les !

En fitxer adjunt pots baixar-te els horaris dels partits.

Descargar fichero adjunto

Pere Sánchez Ibáñez

nº referencia: 462 || Fecha:10/05/2007 || Nombre: MARTINEZ MARTINEZ, ANA ISABEL || 4ESOC

Hola Pere!! moltes gracies per escriure aquesta noticia!

PeR FaVoR VeNiU al PaVeLlo!!

Divendres a les 8

Dissabte a les 7:30

Diumenge 12:15

Espere la vostra assistència!

Un beset!

nº referencia: 465 || Fecha:13/05/2007 || Nombre: ARIAS SANCHEZ, FÉLIX || PROFESOR

Enhorabuena. Sabemos la importancia del trabajo que estáis realizando y el poco reconocimiento que a veces tiene. Pero lo más importante es el reconocimiento de uno mismo por el trabajo bien hecho.