nº referencia: 4463 || Fecha:13/05/2017
RECOMANACIONS ALUMNES 2n BAT A

Tot i que la majoria ja sabeu les vostres notes, de cara als exàmens del dimarts, alguns alumnes han de presentar-se d'alguna part suspesa i altres per si volen pujar nota de cara al final. A continuació us detalle les parts que cadascú hauria de fer. Cap la possibilitat que algú no vullga fer-la i es quedaria amb la nota que té ara.

De manera abreujada represente: Sistemes d'equacions (S)  ;  geometria (G)  i càlcul diferencial  (D). Així quedaria:

Carlos Avilés: G     ;     Aitor. S i D   ;    Lucia Bonet:  S i G    ;    Carlos Coll:  D    ;   Miguel Gil:  G    ;  Andrea Lledó:   D    ;   David Llopis:  G    ;     Laura Llorens:  D  ;  Lucia Maciá:   D

Guillermo Maciá:  D    ;    Susana Mañogil:  G    ;   José Abel:  S    ;   Miguel Mas:  S i D     ;   Alicia Ortiz:   D    ;     Daniel Panadero:  D   ;   Miguel Perez:   D     ;   Clara Román:  G

Paula Soler:  D

Si algú no apareix en la llista també pot presentar-se si vol.

Poveda López, Anselmo