nº referencia: 4390 || Fecha:04/12/2016
Fotografías y vídeo del 25 de noviembre de 2016, día contra la violencia de género.

Actividad:

Ver fotografías >>

nº referencia: 4395 || Fecha:15/12/2016 || Nombre: GIL RUBIO, SUSANA || Profesor/a

Estimats companys i alumnes,

Moltes salutacions des de Castelló.  Com esteu? Us  acabe de veure, com sempre, amb la mateixa il·lusió i fent activitats que donen sentit al nostre treball.

Una abraçada molt forta,

Susana

nº referencia: 4396 || Fecha:16/12/2016 || Nombre: Asencio Verdú. Josep Maria || Profesor/a

Hola Susana:

Nosaltres, els teus companys, també recordem l'entusiasme, la il·lusió i l'esforç que dedicares als teus alumnes i al centre durant el temps que vas estar a l'institut.

Moltes gràcies, de nou!!!

JM

nº referencia: 4397 || Fecha:16/12/2016 || Nombre: Asencio Verdú. Josep Maria || Profesor/a

Hola Susana:

Moltes gràcies, de nou!!!

JM