nº referencia: 3246 || Fecha:15/05/2012

ALUMNES DEL NOSTRE INSTITUT ENTRE L'ELIT DE L'HANDBOL FEMENÍ ESPANYOL

Prensa:

Les alumnes del nostre institut Paula Tercero i Yolanda Rodes de 4rt ESO B,  s'han classificat amb el seu equip C.BM. ELCHE per disputar la Fase Final del Campionat d'Espanya Cadet Femení que es disputarà a la ciutat de Guadalajara del 23 al 27 de maig. La classificació l'obtingueren al guanyar els tres partits del Sector Nacional disputat en la ciutat de Mijas (Málaga) el passat cap de setmana. Els resultats foren:

C.BM. ELCHE  27 - C.BM. TOLEDO 18; C.BM. ELCHE 31 - C.BM. ABARÁN 24  i C.BM. ELCHE 32 - C.BM. MIJAS 28

Cal assenyalar que l'actuació del les dues alumnes fou molt destacada. Yolanda va ser anomenada millor portera de la competició.

Per altra banda, també cal assenyalar que les alumnes Julia Rodríguez i Marína Rodríguez de 2n ESO A i Alicia Asencio, Aila Olcina i Andrea Pomares de 2n ESO C participen esta setmana en el Sector del Campionat d'Espanya d'Handbol Infantil Femení que es jugarà a Màlaga i que classifica per a  passar a la Fase Final. Participen en el sector amb el seu equip C.BM. ELCHE actual campió de la Comunitat Valenciana.

Des d'ací desitgem que tinguen molta sort en les seves competicions i que puguen jugar al seu màxim nivell.

Descargar fichero adjunto

Sánchez Ibáñez, Pere

nº referencia: 3251 || Fecha:23/05/2012 || Nombre: SOLER SOLER, SUSI || Profesor/a

Enhorabona i força a les nostres alumnes esportistes!!!!

Us desitge el millor!