nº referencia: 2872 || Fecha:01/11/2011
Utilizar las redes sociales en el aula favorece el interés por aprender

Tiene mucho sentido utilizar las redes sociales como recurso en el aula, ya que son herramientas de comunicación y la educación se realiza básicamente a través de la comunicación

nº referencia: 2887 || Fecha:08/11/2011 || Nombre: Sanchíz i Torres, Sergi || Profesor/a

És molt interessant, JJ. Jo ja estic pensant en obrir grups tancats per a cada assignatura en Facebook, però ací parlen de xarxes "més tancades". En coneixes alguna? El problema que jo hi veig és que, si l'ús del FB pot distraure l'alumnat, també és cert que facilita que entren en els fòrums, etc. en els moments d'oci, perquè aquest ús educatiu és més "integrable" en l'activitat virtual quotidiana de l'alumne. També seria qüestió de desenvolupar el treball amb les ferramentes que aporta el Moodle, com els fòrums, a veure com funciona tot; és cert que els alumnes utilitzaran aquestes ferramentes en la mesura que nosaltres també ho fem, supose.

Salut!