nº referencia: 2692 || Fecha:17/05/2011

4 alumnes de 2n ESO B classificats per disputar la Fase Final del Campionat d'Espanya d'Handbol Infantil Masculí.amb el seu equip el Club Handbol Elx.

Els alumnes de 2n ESO B Pepe García, Enrique Montiel, Antonio Pérez i Fran Rico es van classificar aquest cap de setmana, en la Fase de Sector disputada en Antequera, per disputar la Fase Final del Campionat d'Espanya d'Handbol Infantil Masculí. Aquests jugadors amb el seu equip són Subcampions de la Comunitat Valenciana i disputaran aquesta Fase Final en la Ciutat de Lleó entre els dies 25 i 29 de Maig.

Els equips classificats per disputar esta final són: Maristas Ademar de León, F.C. Barcelona, K.H. 7 Bm Granollers, C.Bm. Martí Voramar, C.Bm. Villaviciosa de Odón, E.D.M. Ademar de León, C. Bm. San Sebastián de los Reyes i C.H. Elx.

Es dona la circumstància que un dels dos entrenadors d'aquest equip, Juan Pedro Espinosa, és pare de Bàrbara Espinosa alumna de 3r d'ESO del nostre centre.

Els desitgem sort en aquesta fase final i els felicitem pel gran èxit d'aconseguit al estar entre l'elit de l'hanbol espanyol.

Sánchez Ibáñez, Pere