nº referencia: 2229 || Fecha:08/06/2010
Alumnes de 2n ESO a la Manga

Els i les alumnes de 2n hem arribat molt bé a l'hotel. Aquesta vesprada hem fet algunes de les activitats previstes. Feia un poc de vent, demà se'n espera més. No podem enviar fotos, no us preocupeu en tenim moltes i bones, en arribar les passarem a un CD. Demà donarem més novetats, avui entre la novetat de l'hotel i el partit no han volgut eixir. Estem tots/es perfectament de salut. Una abraçada.

Valero Javaloyes, Salvador

nº referencia: 2230 || Fecha:09/06/2010 || Nombre: Mas Bonmatí, José Jaime || Profesor/a

Muchas gracias por tenernos informados. El problema para enviar fotos, ¿en qué consiste?.

nº referencia: 2232 || Fecha:10/06/2010 || Nombre: Valero Javaloyes, Salvador || Profesor/a
 Jaume, la conexió ací és inalambrica i no massa bona. Ens falta temps per a reduïr fotos de qualitat, l'ordinadorn no llegeix totes les targetes de les càmares,.....bé però jo ho intentaré.