nº referencia: 2196 || Fecha:28/05/2010

ENTREGA DE TROFEUS I CLAUSURA DELS JOCS ESPORTIUS MUNICIPALS. BONA ACTUACIÓ DELS EQUIPS DEL NOSTRE INSTITUT.

El proper divendres, 4 de juny en el camp de rugbi de la Ciutat Esportiva d’Elx, es realitzarà l’acte de clausura dels Jocs Esportius Municipals. A les 17:00 h. de la vesprada començaran les activitats previstes i l’entrega de trofeus a les 19:00 h.

El nostre institut ha participat este curs amb cinc equips: dos de bàsquet, dos d’handbol i un de futbol sala. Aproximadament 65 xics i xiques han estat entrenat i competint des del mes de novembre fins al final de maig. Els equips han estat entrenats i dirigits per alumnes del nostre centre.

Podem dir que la seva participació ha estat excel·lent mantenint en totes les competicions el desig de millorar i un bon comportament esportiu. Els cinc equips es classificaren en una primera fase per disputar la lliga pel títol de campions d’Elx.

Tres d’aquestos equips figuren en el quadre d’honor dels jocs i arreplegaran la seva copa en l’entrega de trofeus del dia 4 de juny:

Futbol Sala Cadet Masculí:  2n classificat i subcampió de la competició.
Handbol Infantil Masculí: 3r classificat.
Handbol Infantil Femení: 3r classificat.

Des d'ací volem felicitar a totes les jugadores i jugadors  per la seva participació,  pel seu desig de superació i pel bon comportament demostrat durant tot l'any.

També agrair el treball realitzat als seus entrenadors i entrenadores i animar-los a que continuen col·laborant amb el nostre institut l'any vinent.

Descargar fichero adjunto

Sánchez Ibáñez, Pere

nº referencia: 2214 || Fecha:03/06/2010 || Nombre: ASENSIO GUILABERT, FRANCISCO || 1BATB
Hola, sólo quiero invitaros a todos a ir a la entrega de premios... Los jugadores que han pasado a lo largo de los 3 títulos  conseguidos por el equipo de futbol sala (Cadete) en 3 años.
Yo creo que lo hemos hecho bien ya que el IES La Asuncion no había tenido ningún título relacionado con el Futbol sala y nosotros en 3 años hemos conseguido lo que muchos institutos no tienen en sus vitrinas--- (3 titulos de futbol sala, 2 primeros y 1 segundo)
PD: Ningun instituto había conseguido 3 títulos de cadetes seguidos. :p