nº referencia: 1592 || Fecha:22/05/2009
Hoy, a las 8 de la noche, retransmitimos en directo la entrega de orlas a los alumnos de 2º de BAT

Puedes verlo en la televisión del Instituto http://www.ieslaasuncion.org/endirecto/index.html

nº referencia: 1593 || Fecha:22/05/2009 || Nombre: SOLER SOLER, SUSI || Profesor/a

José Jaime..., només puc felicitar-te per aquesta magnífica idea de retransmetre el lliurament d'orles per internet. No saps com t'ho agraïsc! Per motius que no vénen al cas, hui m'era impossible assistir a l'acte, de la mateixa manera que no vaig poder fer-m'ho venir bé per aparéixer a l'orla, però tot això... tant és. El més important i el motiu pel qual no he pogut reprimir escriure unes paraules és només agrair-t'ho, perquè estic vivint, des de casa, com si hi fóra allà mateix, aquests moments tan emotius i importants per als nostres alumnes. I, des d'aquí, també els felicite a ells, a tots, però sobretot als meus del 2n BAT A que m'han sabut suportar durant tots aquests mesos i als quals m'he arribat a estimar moltíssim. Moltes felicitats i que la vida us done tot de coses bones!! No puc dir res més, quedeu-vos amb les paraules de Félix que escolte en aquests instants al mateix temps que vosaltres. Gràcies, Jaime.

FINS AVIAT!

Susi.

nº referencia: 1594 || Fecha:22/05/2009 || Nombre: Sanz Aisa, Menchu || Profesor/a

¡Enhorabuena José Jaime! Ha sido una idea magnífica retransmitir la graduación de nuestro alumnado y que los que no hemos podido asistir, hayamos visto este acto desde nuestra casa. Felicidades a todos los que se han graduado y les deseo que tengan mucho éxito en el nuevo camino que van a emprender,

Un abrazo.Menchu.

nº referencia: 1595 || Fecha:22/05/2009 || Nombre: Planelles Espinós, Inés María || Profesor/a

Hola José Jaime! Te felicito por la idea de retransmitir en directo la entrega de orlas.  Felicidades a todos los que se han graduado y mucha suerte en esta nueva etapa.

Un abrazo. Inés