nº referencia: 4958 || Fecha:09/01/2021 || Visitas: 165
BUTLLETINS DE NOTES

Benvolgudes famílies.

Com saben, podran consultar les notes dels alumnes en la web família.

En la primera avaluació repartirem, a més, els butlletins en paper.

Dia 22 a les 9:00 h. Lliurament de butlletins als grups d'alumnes que assisteixen tots els dies i als grups I dels alumnes que assisteixen a classe de manera semipresencial, a les seues aules.

Dia 22 a les 10:00 h. Lliurament de butlletins als grups II dels alumnes que assisteixen a classe de manera semipresencial, a les seues aules.

Per evitar gastar paper i per motius d'higiene, a partir de la segona avaluació, ja no es repartiran els butlletins en paper.

Si alguna família no té accés a la web família, ho pot sol·licitar en l'imprés que trobarà ací, que haurà d’enviar-lo per correu electrònic o portar-lo a les oficines.

Moltes gràcies per la seua col·laboració.

Imprés per sol·licitar l'accés a la web família:

Arias Sánchez, Félix