Festival de 2º de Bachillerato.

nº referencia: 4394 || Fecha:14/12/2016 || Visitas: 222
Festival de 2º de Bachillerato.

Estimados padres:

El próximo 22 de diciembre, último día lectivo de este trimestre, se celebrará en el Salón de Actos el “Festival” organizado por los alumnos de 2º de Bachillerato, como es tradición en nuestro centro desde hace 40 años.

El festival comenzará a las 11:30 horas y tendrá lugar en el Salón de Actos.

El AMPA del Centro subvenciona la entrada para los alumnos de 1º y 2º de Secundaria.

Las vacaciones de Navidad terminan el 8 de enero, por lo que las clases se reanudarán el próximo 9 de enero de 2017.

El Claustro, el AMPA y la Directiva les desean felices fiestas y les animan a participar en los actos y la vida diaria del Instituto de sus hijos.

Elche a 15 de diciembre de 2016

Estimats pares:

El pròxim 22 de desembre, últim dia lectiu d'aquest trimestre, se celebrarà en el Saló d'Actes el “Festival” organitzat pels alumnes de 2n de Batxillerat, com és tradició en el nostre centre des de fa 40 anys.

El festival començarà a les 11:30 hores i tindrà lloc en el Saló d'Actes.

L'AMPA del Centre subvenciona l'entrada per als alumnes de 1r i 2n de Secundària.

Les vacacions de Nadal acaben el 8 de gener, per la qual cosa les classes es reprendran el pròxim 9 de gener del 2017.

El Claustre, l'AMPA i la Directiva els desitgen bones festes i els animem a participar en els actes i la vida diària de l'Institut dels seus fills .

Elx, 15 de desembre de 2016

Arias Sánchez, Félix